4.RHYTHM(၂)
ထို
(RHYTHM) သံုးခုတြင္ ကရာေတးႏွင့္ပတ္သက္သည့္ (MOVEMENT RHYTHM) မွာ အလြယ္တကူေျပာလွ်င္
အေႏွး-အျမန္ကို ေပါင္းစပ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ကရာေတး ဝါသနာရွင္မ်ား သတိထားလိုက္စားသင့္သည္မွာ
သက္ဆိုင္ရာ (TECHNIQUE) မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ရာတြင္လည္းေကာင္း၊ ေႏွးသင့္သည္ကို ေႏွး၍၊
ျမန္သင့္သည္တို႔ကို ျမန္ရန္မွာ အထူးအေရးႀကီးလွသည္။
ဥပမာ-(BASSI-DAI) က-ကြက္တြင္ (Hidari
Tate Shuto) ထုတ္ရာ… ေရွးဆရာႀကီးမ်ားက အေႏွးျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခိုင္းသည္။ သူၿပီးလွ်င္
ဆက္လက္ျပဳလုပ္ရမည့္ (Zuki) ႏွင့္ (Uchi, Uke) တို႔ကိုမူ ႏွစ္ခုေပါင္းကာ အျမန္တြဲခိုင္းခဲ့သည္။
တစ္ဖန္ ေနာက္ထပ္ (Zuki) ႏွင့္ (Uchi) တြဲလံုးကိုမူ ျမန္ခိုင္းျပန္သည္။ လႈပ္ရွားမႈစုစုေပါင္း
(၅)ခုျဖစ္သည္။ ဤတြင္ (Tate Shuto) ကို ေႏွးၿပီးမွ (Zuki) ႏွင့္ (Uchi, Uke) ကို ျမန္ၿပီးရပ္ကာ၊
ဒုတိယတြဲလံုးျဖစ္သည့္ (Zuki) ႏွင့္ (Uchi, Uke) တို႔ႏွင့္ ျဖတ္ခိုင္းထားရမည္။ ထိုတြဲလံုးမ်ိဳးကို
မျဖတ္တတ္လွ်င္ (Tate Shuto) အၿပီးတြင္ ေနာက္ထပ္လုပ္ရမည့္ လႈပ္ရွားမႈ(၄)မ်ိဳးစလံုးကို
ၿပိဳင္ပြဲဝင္ကေလးတစ္ဦးက ေဇာႏွင့္ တစ္ဆက္တည္း ေပါင္းက-သြားတတ္သည္။ ဤေနရာတြင္
(RHYTHM) မွာ (Tate Shuto) ကုိ ေႏွးၿပီး၊ ပထမတြဲလံုးကုိျမန္၊ ဒုတိယတြဲလံုးကိုလည္း ျမန္ရမည္။
သို႔ေသာ္ ဒုတိယတြဲလံုး မထုတ္ခင္ (ပထမတြဲလံုးအၿပီး၌) တစ္စကၠန္႔၏ (၅)ပံု (၁)ပံုခန္႔ ရပ္ကို
ရပ္ရေပမည္။ ထိုသုိ႔ဆိုင္းတတ္လွ်င္ (RHYTHM) မွာ ပိုေကာင္းလာမည္။ အျမန္တြဲလံုးမ်ားကိုလည္း ခြဲ ခြဲၿပီး သူ႔ေနရာႏွင့္သူ
ရပ္တတ္လွ်င္ (Stoccato) (ဇတ္ေတာက္) ပိုျဖစ္လာေပမည္။
No comments:
Post a Comment